Trening komunikacije za zaposlene

Ciljevi: usvajanje veština komunikacije uz pomoć kojih je moguće zastupati, odbraniti svoje stavove i mišljenje, preduprediti konflikt ili rešiti konfliktnu situaciju

Program obuhvata:

  • prepoznavanje ličnih prava i prava drugih
  • prepoznavanje manipulacije
  • konstruktivno rešavanje konflikata
  • usvajanje veština asertivne komunikacije
  • vežbe asertivne komunikacije
  • potvrda (sertifikat) o pohađanju treninga komunikacije

Kome je namenjen?

Posebno koristan zaposlenima koji su akteri konfliktnih situacija, zaposlenima koji ne znaju kako da na adekvatan način postave granice, izraze svoje mišljenje i stav, prime i upute kritiku i pohvalu.

Koji su benefiti za organizaciju?

Manje konfuzije u komunikaciji, nerazumevanja, zastoja, loše informisanisti, grešaka i konflikata.

Koja je indirektna dobit za zapoelne i organizaciju?

Bolja radna atmosfera, kvalitetniji međuljudski odnosi, veća produktivnost i efikasnost zaposlenih.

Trajanje treninga: ukupno 16 sati (2 susreta po 8 h)

Broj učesnika: od 4 do 12

  • Napomena: moguće je organizovati kraćih oblika treninga komunikacijskih veština, u našem prostoru ili vašim prostorijama, ukoliko za to postoje tehnički uslovi.

Želite da vaši zaposleni ovladaju veštinama asertivne komunikacije? Pošaljite poruku putem obrasca za zakazivanje.

Povezani tekstovi