Trening komunikacije za zaposlene
Ciljevi: usvajanje veština komunikacije uz pomoć kojih je moguće zastupati, odbraniti svoje stavove i mišljenje, preduprediti konflikt ili rešiti konfliktnu situaciju
Program obuhvata:
- prepoznavanje ličnih prava i prava drugih
- prepoznavanje manipulacije
- konstruktivno rešavanje konflikata
- usvajanje veština asertivne komunikacije
- vežbe asertivne komunikacije
- potvrda (sertifikat) o pohađanju treninga komunikacije
Kome je namenjen?
Posebno koristan zaposlenima koji su akteri konfliktnih situacija, zaposlenima koji ne znaju kako da na adekvatan način postave granice, izraze svoje mišljenje i stav, prime i upute kritiku i pohvalu.
Koji su benefiti za organizaciju?
Manje konfuzije u komunikaciji, nerazumevanja, zastoja, loše informisanisti, grešaka i konflikata.
Koja je indirektna dobit za zapoelne i organizaciju?
Bolja radna atmosfera, kvalitetniji međuljudski odnosi, veća produktivnost i efikasnost zaposlenih.
Trajanje treninga: ukupno 16 sati (2 susreta po 8 h)
Broj učesnika: od 4 do 12
- Napomena: moguće je organizovati kraćih oblika treninga komunikacijskih veština, u našem prostoru ili vašim prostorijama, ukoliko za to postoje tehnički uslovi.
Želite da vaši zaposleni ovladaju veštinama asertivne komunikacije? Pošaljite poruku putem obrasca za zakazivanje.